cortison

Ny läkare, nya bud... Läkarn tror på muskelreumatism vilket betyder att det går att behandla med cortison! Så det äter jag nu, mår toppen. Har fruktansvärt ont i benen igen men för övrigt mår jag bra!! :D Undrar om benvärken har att göra med cortisonet!? Någon sorts biverkning,eller att det händer något annat i kroppen. Jag är såååååå pigg! Sovit som en prinsessa till 06.30 då jag vaknade utvilad/pigg/full av energi, fantastiskt! Tänk om detta hjälper och jag blir frisk... Då har jag gått med värk/sjukskrivning i ett år helt i onödan... Cortisonet kan göra så man blir överaktiv, jag känner mig inte så MEN jag känner mig frisk. Härlig känsla! :D Så kasta in era beställningar nu, så ska jag sy som en besatt! hehe

Igår hade vi besök av K och barnen, kan inte fatta att två små killar kan leka så bra. Vi såg dom inte på ca 2 timmar?! Utelek och senare lekte dom på Liams rum. Vi fikade, torkade hundkiss (Lucky har förmodligen urinvägsinfektion) Pratade, gosade med sååå söt bebis. Syster och Leo var oxå här.

Idag blir det pyssel och sen jobb. Återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0