Imorgon...

ska jag ha möte med fk och min chef. Mina dagar är snart slut?! Vilket betyder att jag måste klara att jobba annars får min arbetsgivare säga upp mig... Jag vill absolut inte bli uppsagd och gå arbetslös, får se hur det går. Har funkat bra att jobba 50% har ju fortfarande ont men inte ont som jag hade i April, vem vet det kanske går utmärkt att jobba 75%.
Väntar på besök hos ortopeden, 12 v väntetid... Så det lär inte bli än på ett tag. Får se vad vi kommer fram till imorgon.

Inget sytt faktiskt, mycket tevetittande så då passar det bättre med stickning :) Amelias tröja är snart klar. Efter det fortsätter jag på min poncho, ska bli så roligt att se det färdiga resultatet.

Nu snart tv-dags, först en tur till affären för att inhandla frukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0