Söndag!

Jisses vad helgerna går fort! Igår hade vi en dag ute, kastade blommor, krattade massa gräs som låg kvar efter gräsklippningen mm. Skönt att vara ute dom sista fina höstdagarna, snart är det kallt... Så idag kan jag sy med gott samvete. Börjar med en dyna till Nira, i päls naturligtvis. Hon fryser som busen redan. (för er som inte vet är Nira en chiuahua)

Har fått ett nytt schema på jobbet som jag är väldigt missnöjd med, slutar INTE EN DAG före 18.00, innan det gjordes fick jag höra att det skulle vara rättvist. hmmmm För alla andra kanske min uppenbarligen inte för mig, får ta upp detta det första jag gör imorgon på jobbet. Har gått och tänkt på detta hela helgen... Eller så kanske detta är ett ypperligt tillfälle att göra någonting nytt? Vet inte.

Ha en skön myssöndag i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0