Funderar...

på vad som är bäst, att lägga ut allt som är till salu på bloggen jag har?? Eller starta en ny "försäljningsblogg"??? Tips tack!

Hinner ju inte sy hur mycket som helst nu ändå när jag jobbar heltid så frågan är om det inte räcker med att lägga ut på bloggen... Men snart ska jag ju va mammaledig igen, då finns MASSA  tid :-D så då har jag ju möjligheten att ändra då i så fall.

Kanske inte finns intresse för det jag syr, kanske är bäst att kolla det först innan jag startar en till blogg... Sluttjatat om det!

Kom gärna med tips!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ta en försäljningskategori på denna bloggen tycker jag, kan bli jobbigt att ha två bloggar!

2010-04-08 @ 21:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0