Jobb...

Jag har börjat jobba igen :-) Skönt faktiskt, få rutin på vardagen! Däremot blir det inte lika mycket sytt nu, kommer säkert bli mer under hösten när jag vant mig vid att jobba. Tycker det tar ett tag innan kropp och knopp ställer om sig :D Jobbade 12 timmar igår så idag är jag sliten, väntar på att Tobias ska gå upp så jag kan gå en promenix med vovvarna. Vill inte dra ut barnen i detta skitväder!
Innan det ska jag betala räkningar vilket jag avskyr att göra, dels för att nästan alla pengar försvinner och för att det är sååå tråkigt. Men det måste ju göras en gång i månaden så det får man väl stå ut med!

Har kommit en bit på Liams stickade tröja så jag lägger ut bilder senare på den :-)

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0