modell

Amelia fick ta på sig den tjocka tröjan och modella så ni får se hur den ser ut på :-)





Ingen framtida fotomodell tror jag, gillar INTE att posera... Å andra sidan, vilken ett-åring gör det :D


Tack till er som kommenterat och är intresserade av att köpa mössor! Jag blir så glad!!! Blir varm i hjärtat av att ni uppskattar det jag syr:D

Ni som vill köpa kan skriva en kommentar på ett inlägg med ålder på barn och vilket tyg det ska vara eller maila mig på [email protected].

Ska det skickas på post behöver jag er mailadress så jag kan kontakta er ang. adress och hur ni ska betala.

Nu ska jag klippa tyg och kanske sticka lite, igen...

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ha ha, vilka sköna poser! Söt hon är!

Å vilka snygga mössor!

2010-08-20 @ 09:10:12
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Louise

Hahahaha vilken min :P

2010-08-22 @ 21:07:21
Postat av: Jessica

Sötnos!

2010-08-24 @ 14:23:06
URL: http://cariisma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0