Stickar för fullt :-)

Det var extremt beroendeframkallande att sticka, kan inte slita mig! Sitter hela kvällarna, igår satt jag framför teven till 01.00!!! Fick panik när jag såg vad klockan var... Sov till elva imorse:-)

Har köpt garn till Liams tröja oxå, är så bra med stickade tröjor på höstkanten. Speciellt på mornarna när det är lite kyligare men ändå inte så kallt så man orkar ha tjock jacka på sig. Flera lager är mycket bättre.

Ska börja sy mössor nu oxå, tunna höstmössor blir det först senare kommer jag sy tjocka (med fleecefoder inuti).
En mössa kommer kosta 60:- eller två för 100:-!!! BILLIGT :D

Ska även sy hundtröjor till systers lilla chihuahua, hon fryser när det är 20 grader och blåst... Hehe undrar vad sjutton jag ska sy i för material? Har tänkt att Nira ska kunna ha den i vinter.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Fattar inte att du är så händig! Själv är jag totalt värdelös på allt som har med tyger att göra.

Söt mössa!

2010-08-16 @ 09:12:11
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Maria

jag kommer att köpa två =)

2010-08-19 @ 11:49:44
URL: http://mariasundman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0