Trevlig dag idag

Har lämnat Amelia och Liam på dagis idag, Liams första dag på sju veckor och Amelias första gång i livet. Det går så fort, tänker tillbaka på när hon var en liten nyfödd och kan inte förstå att hon redan ska vara utan mig på dagarna... HJÄLP! Ett år är ingenting, när jag var liten kändes ett år 100 ggr så långt som det gör nu. Men det ska bli kul att börja jobba igen, jag har längtat ett tag till jobbet :-))
När barnen var på förskolan kom syster hit och klippte mig, sen fick hon följa med mig och hämta barnen innan vi färgade mitt hår. Jag blev supernöjd, ser ut som en ny människa:-) Tycker jag i alla fall, haha...

Promenad och fikabesök av K och pojkarna på eftermiddagen, mycket trevligt! :D

Nu ska jag natta Liam sen börjar jag sticka en ny tröja. Den andra är klar och ser ut så här...


ska sy roliga knappar i axelsöm/halsen men har inte köpt några än...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Söt. Ser ut att gå som en dans för dej det där :)

2010-08-18 @ 08:24:59
URL: http://cariisma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0