Lite bilder


syster och Leo i mössor som jag har stickat.


Sötaste Leos mössa var egentligen till Liam, men han ville gärna att Leo skulle få den så det fick bli så. Ska påbörja en "hängmössa" till min mamma nu, hon vill ha en i svart och grått. Är riktigt roligt att sticka mössor, går inte att sluta när man har börjat.


Har även sytt påslakan i barbapappa och två stjärnsnuttisar i flanell, detta önskade min syster till lille-leo som Liam kallar han för :D

Idag har det varit en mindre bra dag... Migrän inatt, synbortfall och tryck bakom ögonen idag. Skulle ha jobbar 12 timmar men orkade bara 9 timmar sen ringde jag in extrapersonalen. Direkt Lilleman har somnat ska jag vila i soffan är extremt trött efter dagen.

Ha en trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Lizzie

Jättesnygga mössor!

Håller fullkomligt med dig att det är väldigt kul att sticka mössor, man kan bara inte sluta. Har hunnit med 9 i höst och fler blir det =)

2010-11-21 @ 16:29:13
URL: http://lowellastrad.blogspot.com
Postat av: K

Åh vilka godingar! <3 Vad duktig du är Therese...jag vill också SY! När ses vi????

2010-11-24 @ 11:33:30
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0