Lyx...

Tro det eller ej!! Amelia sov till 8.30 idag, måste va febern som gör henne så utmattad. Jag känner mig utvilad :D Jo just det, hon hade 39,2 i temp igår eftermiddag... Undrar om hon hade feber när jag lämnade henne på förskolan?? Hon var pigg och lekte för fullt här hemma innan vi åkte, Tobias hämtade henne vid fem och kände att hon var varm.
Är sååå tacksam för att hon oftast sover hela nätterna och dessutom tar sovmorgon med jämna mellanrum, för att ha ett barn som alltid vill gå upp supertidigt kan va slitsamt. Liam var en morgonpigg pojk när han va liten, nu senaste året har han kunnat sova till halv åtta och ibland (igår) sova till halv nio-nio. Skönt!

Idag är det hemmadag då Amelia är sjuker, imorgon är det jobb för min del då jag hoppas att Tobias kan va hemma... (har inte diskuterat det med han än)
Molle har kräkts idag oxå så vi har haft städning på morgonen, Amelia var en hjälpsam liten dam som stoppade händerna i kräket och torkade av sig på pyjamasen...

Så nu är det dags att torka golven!!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Krya på er! Kram

2010-11-25 @ 12:29:05
URL: http://cariisma.blogg.se/
Postat av: Tessan

Tack!

2010-11-25 @ 20:45:01
URL: http://tessansyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0