Sovmorgon

Idag har jag och barnen tagit sovmorgon, skönt. Sov riktigt länge, Amelia fick jag väcka 9.20! Vi är förkylda så det var välbehövligt. Snart dags för promenad i kylan, brrrr... Får nog ta med mig ex antal näsdukspaket:D

Ska sy mer hundkläder till lilla Nira ikväll. Skulle vilja sy i vindtät fleece, någon som vet vart man får tag på det??
Ullfleece funkar nog det med, måste ha något som håller kvar värmen. Finns inge dåligt väder, bara dåliga kläder..... Käckt va? hihi

Ha en bra onsdag!!

Kommentarer
Postat av: K

9:20...jag säger då det. Svälj. Sånt händer INTE här hemma. :) Senast halv åtta är vi uppe, det suger litegrann hoho.

2010-11-24 @ 11:34:09
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Tessan

K: Jag förstår det... Är extremt lyxigt att få sovmorgon (med barn i huset!!!) Är inte många som är bortskämda med det. Hoppas grabbarna vänder och vill sova till tio varje dag :D Leka snart??

2010-11-25 @ 10:19:31
URL: http://tessansyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0