Halsdukar...

Jag försöker konstruera det perfekta mönstret, det får inte vara trångt eller obehagligt för då blir det MYCKET gnäll på morgonen. Min testpanel består av Liam :-) Någon mer som vill hjälpa mig att testa en halsduk?? (som har barn, det är ju naturligtvis barnen som ska prova)  Skriv en kommentar så kontaktar jag er. Som tack får ni behålla halsduken :D Har sytt en i fleece som jag blev ganska nöjd med. Ska fortsätta fila lite på mönstret nu (om barnen går med på det) Amelia har fått massor med utslag över hela kroppen, tror att det är samma som hon hade sist hon var sjuk. Får helt enkelt utslag när viruset går ur kroppen. Hon såg ut som en prickig korv igår!! Är lite bättre idag men hon är väldigt arg/ledsen hela tiden så hon kanske inte känner sig helt kry.

Här kommer en bild på Liams ej färdigstickade tröja...



Varför blir mina bilder så suddiga??? Någon som är duktig och vet om det är någon inställning som ska göras?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Olivia kan ju alltid prova. Är det en sån man drar över huvudet då? Eller hur ser den ut? Kram

2010-09-01 @ 12:27:51
URL: http://cariisma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0