Halsdukarna :D

Jo jag kanske ska visa er hur dom ser ut!! Det är som en dregglis/scarves med tryckknappar där bak med fleece på undersidan och mjukistyg på framsidan. Har bara sytt testmodeller helt i fleece än så länge så modellen blir densamma men tyget på framsidan kommer ej att vara i fleece som den på bilden.


Så här ser mina testmodeller ut... än så länge. kanske ändrar på mönstret efter utlåtandet av er barn som testar:D
Jag har nu en modell ( min kusins barn, kul att ni vill hjälpa mig:D ) Så jag behöver två till modeller, FÖRST TILL KVARN... !!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Såg helmysig ut!

2010-09-02 @ 09:15:34
URL: http://cariisma.blogg.se/
Postat av: Camilla

Bebis kan prova när han kommer!!

2010-09-02 @ 16:50:31
Postat av: Veronica

Så otroligt söt han är den där lilla rackarungen! Å halsdukarna ser ut som något jag gärna vill ha en kall dag i fjällen. Går den att få i vuxenstorlek?

2010-09-02 @ 17:47:16
URL: http://mizzv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0