Moster

Blev jag den 13:e september! MYCKET STOLT :D Massa grattiskramar till kära syster och pappan till Leo som underverket heter. Han ser ut som en docka, sååå fin!! Detta firar vi med att sy! Har gett två mössor som jag naturligtvis glömde fota... Störande! Men det kanske kan fixas i efterhand. Just nu håller jag på och syr en bodysuit och lite mössor som är beställda.

Går lite trögt med syandet just nu, jobbar igen vilket betyder att min lediga tid spenderas med barnen. Snart har jag kommit in i rutinerna och kan sy mer.



Denna filten är hos Leo nu, den är perfekt till en nyfödd eftersom den är mjuk som bomull .


Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till att bli moster :) Å sakerna du syr är lika fina som vanligt :) kram

2010-09-14 @ 19:53:44
URL: http://cariisma.blogg.se/
Postat av: Camilla

Filten är jättemysig, kan fota honom i mössorna så kan du få bilder!!

2010-09-14 @ 20:37:54
Postat av: K

Grattis till moster Therese!! Ses vi nästa vecka månntro? :D Måste höra med C med...wiiii, vill snosa BEBIS! <3 Kramar, Arvid blev förresten svinglad när jag sade att vi skulle träffa Liam. Haha!

2010-09-15 @ 19:08:16
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0