SJUKA

Är vi alla i familjen, något riktigt segt virus vi har åkt på... Jag och barnen har haft det i två veckor och det verkar inte ge sig snarare tvärtom. Jag kan inte ligga ner på nätterna för jag är så tjock i halsen, alla hostar ikapp nattetid. BLÄÄÄÄÄ!!

Vill vara frisk, jobba, va ute i solen ja vad som helst förutom och ligga här som en död sill. Men men, fördelen med att vara förkyld är ju att man vet att det inte är bestående. Någon gång går det över och då mår man toppen igen...
 Därför det har varit dött här inne, orkar inte sitta vid datorn och inte sy heller :-( Bara att stå ut och vänta på att herr frisk ska komma tebax till min kropp:-)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Krya på er!

2010-09-30 @ 22:55:10
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Tessan

Tack tack kusin :-) Känner mig lite bättre idag! :-)

2010-10-01 @ 14:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0