Tisdag

och imorgon är det den efterlängtade onsdagen!!!! Läkarbesök, äntligen. Hoppas innerligt på att jag ska få svar på mina prover och att herr dr kan ställa en diagnos! Vill veta vad det är som gör att jag har värk. Idag har jag varit på vårdcentralen med Liam, koll på öronen efter öroninflammation. Vet i tusan om vi kom fram till något, jo att det inte blir nån kurva på vänster öra... Säger mig inte så mycket men läkaren sa att enl hans undersökning såg allt fint ut. Så vi får se om vi får remiss till öron, näsa, hals.

Annars händer det inte mycket här, sega dagar. Orkar inte städa heller så det blir mest promenader med hundarna. Lyckliga vovvar:-) Och jag har inte värk när jag är i rörelse så det är bra för alla 3. Nu ska snart barnen hämtas på förskolan, hoppas solen tittar fram så vi kan vara ute.

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0