Waldorfdockor till salu!!

Snart kommer jag att sälja mina dockor som jag har tillverkat, dom bara står här på en hylla och jag skulle tro att dom mår bättre av att bo i ett hem där dom får leka :-)

Bilder kommer snarast.

Vädret är fantastiskt, hoppas det håller i sig. Har inte alls lika ont när det är varmt. Idag har jag plockat lite här hemma och varit till arbetsförmedlingen för att försöka få hjälp med något sorts anpassning i arbetslivet. Men icke! Det var för tidigt, jag anser däremot att det måste vara bättre och ta tag i saker och ting med en gång om det nu är så att jag måste byta arbete. Jag kommer ju inte att bli bättre på en vecka vad jag har förstått och jobba vill jag gärna göra, så enda lösningen är väl att försöka hitta nån typ av arbete som passar mig så snart som möjligt?! Vad väntar vi på liksom? Men men jag får göra som dom säger, det hela kommer antagligen sluta med att jag inte får pengar ifrån försäkringskassan. Därför jag känner mig stressad över situationen, vill aldrig hamna där (i konflikt med fk).

Ha en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Eva Karlsson

Hej!Har köpt ett fint altarskåp där barn kan leka gudstjänst t.ex. dop och begravning. Skulle därför behöva två åldrade dockor, en tant och en farbror.'

Är det något du kan sy!?

Hälsn. Eva Karlsson

2011-09-06 @ 21:41:39
Postat av: Tessan

Hej Eva! Jag vet inte om jag klarar det... Har aldrig testat men har en bok med bilder på "gamlingar" . Maila mig på [email protected] (om du har tillgång till mail) Så kan vi diskutera där vad det är du har tänkt dig. Mvh Tessan

2011-09-07 @ 19:08:51
URL: http://tessansyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0