Nyheter, man kan vara fin även med mysdress

Nu är mina mönster klara , hoppas kläderna faller er i smaken! Mjuka tyger med applikation och sidenband, digitaltryck. går att variera i det oändliga... Maila om ni vill beställa!
 
Dessa kläder är i strl 68, passar min Alicia som har strl 62 då det är uppvikbara muddar och omlottröja.Skulle tro att man kan ha kläderna längre än användningstiden av 68 men beror självklart på hur fort barnet växer.
 
 Dåligt redigerad bild jag vet men det blir inte bättre än så med bebis på armen! Mysis med trikåtyg och fjärilsapplikation i velourtyg.
 
 
 
En av mina favoriter! Har satt tryckknappar istället för band. Knytband påinsidan dock.
 
 
 
 

Alicias :)
 
Hoppas ni blev inspirerade!
 
Det kommer mera...
 
Ha en fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0